zaterdag 6 februari 2016

Eerste dag

Ruud heeft me vandaag naar Voorst gebracht.
Hier ben ik een week alleen in een leuk huisje "Buitenzijn".
Helaas is het een sombere dag, maar wel droog.
De verzameling spullen die ik van huis heb meegenomen, hebben grotendeels een plek gevonden.
Ik heb een knusse huiskamer, kleine badkamer en een dichte keuken.
Effe een bakkie en dan ga ik de boel dichtbij verkennen...
Mooie omgeving dichtbij.
Mijn avondeten was aardappel en een ui in de super chef. Dit 20 min gebakken.
laatste 7 min een goudrenet (kleine stukjes) en 1 ei er door geroerd.
Het was eigenlijk iets te plakkerig, het werd geen aardappelkoek.
Samen met wat veldsla en tauge was het een lekkere maaltijd.
Na het eten de kachel aan gemaakt. Het ging niet gelijk helemaal goed, maar een paar uur later brandde hij mooi en kon ik lekker verder lezen in mijn boek Mijn woestijn Waris Dirie.
Avond vloog voorbij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten